بررسی تاثیر ابعاد شایستگی هوش تجاری بر عملکرد بازاریابی با در‌نظر گرفتن نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری

حسین نوروزی؛ مبینا رحمانی گوهر؛ حسین ایمانی پور

دوره 4، شماره 4 ، اسفند 1402، ، صفحه 401-417

چکیده
  هدف: با توجه به تغییراتی که در سال‌های اخیر در روند کسب‌و‌کارها اتفاق افتاده، توجه به مقوله هوش تجاری موضوع مهمی شده­ است. لذا پژوهش حاضر به بررسی تاثیر ابعاد شایستگی هوش تجاری بر عملکرد بازاریابی با در‌نظر گرفتن نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در کسب‌و‌کار‌های گردشگری می‌پردازد.روش‌شناسی پژوهش: پژوهش حاضر ازلحاظ هدف کاربردی ...  بیشتر